Fanfare Eendracht Nieuwenhagerheide

Rabo Club Support weer van start!

Vanaf maandag 4 september 2023 gaat de Rabo ClubSupport weer van start bij Rabobank Zuid-Limburg Oost. Van 4 tot en met 26 september 2023 kunnen leden hun stemmen uitbrengen op de deelnemende verenigingen. Onze fanfare doet hier ook aan mee!

Bent u wel klant, maar nog geen lid?
Meld u dan snel aan via https://www.rabobank.nl/leden

Hoe meer stemmen dat wij ontvangen, hoe groter de bijdrage voor onze clubkas zal zijn.

Hoe kunt u stemmen?
U kunt stemmen via de Rabo App of via de website. Als u inlogt dient u naar ‘Service’ en vervolgens ‘Lidmaatchap’ te gaan om onder de knop Rabo ClubSupport uw stemmen te kunnen uitbrengen. Dit betekent dan ook dat u geen stemcode per post of mail zult ontvangen. Heeft u geen toegang tot de App of de website, maar mag u wel stemmen, dan ontvangt u wel nog een stemcode per mail of per post.

Mocht u er niet uitkomen, dan help ik u graag. En heeft u nog stemmen over? Help dan onze collega verenigingen in Landgraaf. Het zou zonde zijn om uw stemmen verloren te laten gaan.

Alvast bedankt voor uw stemmen!

Guido Rutten

Penningmeester